// Työvälineet

Näitä työvälineitä voit käyttää vapaasti. Tarvitsetko apua? Pyydä konsultointia!

Kenelle Mediaa tehdään

Mediakonseptin suunnittelussa ensimmäinen kysymys on, keitä konseptilla tavoitellaan. Median muuttuvat käyttötavat edellyttävät yhä parempaa ymmärrystä lukijoiden ja käyttäjien tarpeista ja mediakäytännöistä. Kehittämämme tutkimus- ja analysointimenetelmät auttavat rakentamaan kiinnostavia sisältöä ja pysyviä lukijasuhteita.

Yleisöjen tavoittamisen työvälineet

Palveleeko työ tavoitteita?

Menestyvä konsepti edellyttää, että johtaminen ja työprosessit toteuttavat valittua strategiaa. Kehittämämme työprosessien analysointimenetelmät auttavat paikallistamaan työprosessien puutteet ja häiriöt. Niiden avulla on helppo löytää keskeiset kehittämiskohteet yhdessä työntekijöiden kanssa.

Johtamisen ja työprosessien kehittämisen työvälineet

Miten menestyä digimaailmassa?

Digimedia tarjoaa paljon mahdollisuuksia kehittää olemassaolevia sisältöjä eri julkaisualustoille ja erilaisille käyttäjille. Personointi, interaktiivisuus, sosiaalinen jakaminen sekä kuvat, videot ja animaatio ovat tärkeä osa median kiinnostavuutta. Tarjoamme tietoa ja koulutusta digitaalisten mahdollisuuksien hyödyntämisestä ja käyttöönotosta.

Digimedian palvelut ja puheenvuorot

merja_150

Merja Helle

Mediakonseptien kehittämisen asiantuntija
merja.helle@mediakonsepti.fi
LinkedIn 
Blogi

maija_150

Maija Töyry

Mediakonseptien ja aikakauslehtityön asiantuntija
maija.toyry@mediakonsepti.fi
LinkedIn
Facebook

aurora1

Aurora Airaskorpi

HARRIH_MCRG1-150x150

Harri Heikkilä

Graafisen suunnittelun ja käytettävyyden asiantuntija
Hanna_Weselius

Hanna Weselius

Valokuvan ja kuvatyöprosessien asiantuntija
hanna.weselius@aalto.fi
LinkedIn 
Blogi 

riitta_mediakonsepti_fi

Riittä Perälä

Lukijasuhteiden asiantuntija
riitta.perala@aalto.fi
LinkedIn